کانون وبلاگ نویسان ایران

۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

من يك پرسپوليسى مادرزاد هستم ، ولى شغل داورى بسيار بسيار مشكله، درضمن يكسال است كه سبزم.


من يك پرسپوليسى مادرزاد هستم ، بگفته مورخين ، بنده وقتى بدنيا اومدم قرمز بودم ، پدرم هم پرسپوليسى بود و هست ، تمام خانواده پرسپوليسى هستيم ، اما اولا كه شغل داورى شغلى بمراتب سخت و حساس و مشكليست ثانيا هميشه و در همه جا چنين اتفاقات و اشتباهاتى اتفاق ميافتد ، و در آخر يك ياد آورى مهم و آنهم اينكه در حال حاضر همه ما سبز هستيم ، فراموش نفرماييد لطفا!!!

دم همگى گرم ، حتى آبيا ، مرسى

۴ نظر:

parisa گفت...

دم شما هم گرم و قرمزته

طنتار گفت...

سلام پريسا،

كجايى تو بابا ، چندوقت يه بار عين ستازه سهيل پيدات ميشه ، دوباره ميرى غيبت صغرا اينا رو ميكنى .

والله بالله غيبت گناه داره .

ناشناس گفت...

الهی که همیشه حضورت بین ما سبز باشه. از نوشته هات لذت میبرم

ناشناس گفت...

رشد، بلوغ و امید!
خوش و تندرست باشید.