کانون وبلاگ نویسان ایران

۱۳۹۰ آذر ۱۹, شنبه

چگونه است كه رژيمى كه در كل كره زمين منفور است ميتواند در قلب واشنگتن افراد را عزل و نصب كند؟!


به پير به پيغمبر كه از تئورى توطئه بيزارم، ولى جوابى هم براى اتفاقاتى كه ميافته ندارم!
آخر اين چه بازى ايست؟، ما چه ملتى هستيم؟ چرا اينچنين همه چيز ما به بازى گرفته ميشود؟ آقاى چالنگى اخراج ميشود! احمد باطبى در پى اش! كوروش صحتى و و و ! و حالا پارازيت ! واقعا ما را چه شده؟ آقايان كامبيز و سامان، جناب آقاى دكتر سازگارا و نوريزاده! اگر شما به داد دوستان خود نرسيد، فردا نوبت شماست، يعنى نظام منفور ايران كه كوچكترين محبوبيتى در كل اين كره زمين ندارد، اينهمه قدرت دارد كه در قلب آمريكا افراد صداى آمريكا را جابجا كند؟ عجبا و عجبا كه ما ميخواهيم با اين نظام مبارزه كنيم و حتى براندازى كنيم!

من كه در عجبم، يعنى پول بدمسب اينقدر قدرت دارد؟ البته كه نميخواهم كوچكترين اهانت و تهمتى به افراد بزنم، كما اينكه من خودم از طرفداران پر و پا قرص آقايان سازگارا، نوريزاده و برنامه پارازيت با مجريهاى دوست داشتنى آن هستم، اما اين هم تو كت من نميرود كه در بزرگترين دموكراسى دنيا، هيچ كس هيچ كارى از دستش برنيايد و چند تا كون نشور بتوانند زمام همه امور را در دست گرفته و هركارى دلشان خواست بكنن.
اگر ما ايرانيان نتوانيم در اين امر بسيار كوچك، همبستگى خود را نشان دهيم، واقعا نميدانم كه چه كسى و چه وقت ميخواهد نظام سرتاسر فساد و تباهى را كه پول بيحساب و قدرت نظامى هم پشتوانه خود دارد را به زير بكشيم؟!


بالاترين

۴ نظر:

ناشناس گفت...

Please delete the above comment made by a bastard

lotfan commente in ahmagh ro pak konid

ناشناس گفت...

خیلی ساده آمریکا در حال خیانت به ملت ایران هست و با رژیم ایران در حال نوشیدن چای شیرین

ناشناس گفت...

پول کلانی که رزیم ایران توسط واسطه هایش به مدیران صدای امریکا پرداخت کرده است دلیل تغییرات در انجا است.

ناشناس گفت...

با سلام صد افسوس که عمر جمهوری اسلامی مانند گلی رو به پایان است. عمری به این کوتاهی! صد افسوس ... افسوس...