کانون وبلاگ نویسان ایران

۱۳۹۰ آذر ۲۵, جمعه

نهضت زنهاى صيغه اى محمد نوريزاد- (همچون روسرى براى مجيد)!


آقاى حسين شريعتمدارى و شركا - اگر شما فقط دو نفر از زنان صيغه اى محمد نوريزاد را ميشناسيد، من صدها از اينها را ميشناسم، اما همه اينها بتوچه؟ بمن چه؟ به رهبرت چه؟ به كسى چه؟ بجاى اين جنگولك بازيها به رهبرت بگو كه جواب نوريزاد را بدهد.
فكر ميكنم ديگر زمان آن بازيها گذشته باشد كه انسانهاى والايى را مثل سعيدى سيرجانى با انواع و اقسام جرايم و تهمتهاى خنده دار همچون لواط و قاچاق مواد مخدر در بند كنيد و در نهايت هم مثل هزاران گل پرپر پير و جوان ديگر، سرش را به زير آب كرده و آب از آب تكان نخورد، اگر ميخواهيد در سناريوى كمدى بعدى يك جرم ديگر مثلا لواط به او ببنديد- بنده از همين حالا اعلام ميكنم كه خودم و تمام دوستانم و همكارانم همگى در اين عمل لواط با محمد نوريزاد همراه بوديم- ديگر چه؟ حالا لطفا برو و به اربابت بگو كه بجاى اين ملق بازيها جواب سوالات صادقانه و دلسوزانه اين مرد بزرگ را بدهد كه وقت بسيار تنگ است.

يكبار براى هميشه بايد اين تابو شكسته شود مسايل شخصى افراد (بفرض كه چنين چيزى وجود داشته باشد- كه ندارد) به خود افراد مربوط است و بس، و اين موضوع هيچ ربطى به نامه هاى آن عزيز ندارد.-براى همدلى و همراهى با نوريزاد عزيز از بانوان هموطن گرامى انتظار دارم بياييد و مثل آنزمان كه براى مجيد روسرى به سر كرديم اينبار نيز اعلام كنيم كه ما همگى زنهاى صيغه اى نوريزاد هستيم.


بالاترين


هیچ نظری موجود نیست: