کانون وبلاگ نویسان ایران

۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

فروش اهريمن شيشه و كراك به بهاي رايگان!!!!!!


همانگونه كه مي دانيد پخش همه گونه بَنگ در سرتاسر ايران از سوي رژيم اسلامي پشتيباني مي شود و فروشندگان آن آزادانه آزادي خانواده ها و زنان و مردان را به بازي مي گيرند. كشور ما درباره اين ماده زهرآگين بيمارست و مردم بسياري در درون كشور به اين افيون گرفتارند.

ولي امروز چيزي در هنگامه انجام است. چيزي شوم كه دل دلاور ايرانيان را نشانه رفته است.. چيزي كه بسياري از دلسوزان و مبارزين درون و برون مرز نيز به خوبي آن را دريافته اند و براي جلوگيري و مبارزه با اين ترفند اهريمنان تلاش را آغاز نموده اند. و آن چيز اينست:

با گران شدن ترياك ، يك زن و مرد ترياكي كه توان خريد آن را ديگر نخواهد داشت ، براي خُماري خود بناچار روي به ماده هاي ويرانگر ولي بسيار ارزان كراك و شيشه مي آورد كه بسيار و بسيار ويرانگرند و نابود كننده آدمي

ايراني راستين ، هرگز و هرگز تَن به هيچ دود و دَمي نمي دهد.

ايراني راستين تندرستي خويش و مردمش را با هيچ چيز ديگر داد و ستد نمي كند.

ايراني هرگز به جايي نخواهد رسيد كه يك مشت كفتار او را ؛ موفنگي و معتاد و بَنگي بخوانند.

ايراني ،، ايراني تندرست مي خواهد

هم ميهن ، بكارگيري شيشه ، شيشه زندگيت را خُرد مي كند و تو به هيچي دگرگون مي شوي كه جايگاهت در فرجام مگر در آشغالداني بيت رهبري نيست. اين در زمانيست كه تو بايد از زير آوار برون آيي و شيشه فروشان بيت رهبري را به آشغالداني تاريخ فرو كني....

هم ميهن ، دچار شدن به كراك همه هستيت را در چشم برهم زدني و در جلوي چشمانت به كِرمهايي دگرگون مي سازد كه خُرده خُرده گوشتت را مي خورند. كِرمهايي كه از بيت رهبري كاري بر دوش دارند و آن نيست كردن دلاوري چون توست.

دلاوري كه زمين و زمان به آن نيازمند است.

امروز و آينده ايران به تو نيازمند است.

-

هیچ نظری موجود نیست: