کانون وبلاگ نویسان ایران

۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

نارنجك دستى در همدان براى ا.ن. - آقاى ا.ن. قبل از اينكه با خاك انداز جمع شوى ، توبه كن !


نارنجك براى ا. ن.- آقاى ا.ن. اين است نتيجه دشمنى با هموطنان.

اى دشمنان ايران زمين ، با آنكه همواره به مسالمت آميز بودن و بدون خشونت بودن جنبش ايمان داريم ، ولى تاريخ ثابت كرده كه اينگونه رفتار حكومتيان ، چنين واكنشهايى بدنبال خواهد داشت ، درس بگيريد و قبل از اينكه باخاك انداز جمعتان كنند به خود آييد ، هرچند كه اميدواريم كه روزى همه شما را در دادگاه عادلى محاكمه كنيم.

۴ نظر:

سیروس الف گفت...

داداشی منو ببخش که وقت نمی کنم بیام اینجا (البته نوشته های تو رو در بالاترین می خونم و تازه خیلی هم بیشتر از سابق خاطرت برام عزیزه).


راستی این مافیای کامنتچال چی شد؟ منهدم شد ؟ این سارا و فرخ حاج میتی هیچ اثری از آ ثارشون نیست - یعنی اینا چی شدن ؟ از سیاست ورزی و شیطونی خسته شدن ؟ اگه خبری از این ذلیل شده ها به دستت رسید واسه من یه تلکس بزن.


خعلی چاکریم به ابوالفضل

میترا گفت...

فرامرز جان اینکه آدم نیس و ارزش نداره براش مارنجک هدر بره.. بقول اخبار خودشون یه از اینا جرقه آتش بازی بوده...:دی... سیروس من هستم.... ولی بقیه نیستن..:دی.. راستی هر چی کردم نمیتونستم واسه اونیکی کامنت بیویسم گفتم نکنه "بن" شدم از وبلاگت.. هی هی...

میترا گفت...

نارنجک*... هی هی

طنتار گفت...

قربون شما دوتا عزيز برم من ،

والله من نميدونم اين بى دينا كجان ، البت حاج ميتى يه چند بار لطف كرد و كامنت گذاشت ولى من بيمعرفتى كردم ، جواب ندادم ولى حاجى اگه صدام و ميشنوى جواب بده ، بخدا خيلى نوكرتم ، بيا و از سر تقصيراتم بگذر.

ميترا جان تو كه هميشه لطف دارى و تو خط مقدم هستى - فدات.

داش سيروس در مورد شما هم كه هر لحظه ارادت ابلاغ ميشه.